Östgötar guskelov...

Precis hemkommen efter en intensiv ( igen ) kurshelg där man för en gångs skull stod på " andra sidan ", dvs, jag var själv kursare...
Jag ska sortera mina intryck lite och skriva om dom i morgon Redan nu vill jag dock ge en eloge till Bitte Sjöblom igen och till Gabriella Andersson för en utmärkt service och en väl arrangerad helg.
Ett tack även till mina valpköpare David ( med hustru Johanna ) och Ida som hörsammade mitt milda krav på närvaro under helgen.. ; )) Vi tackar alla David och Johanna för att ni säkert och över Motala ( ! ? ) levererade våra instruktörer till Skavsta...jag tackar personligen Ida för ett trevligt sällskap och för en - gentemot engelsmännen - avslappnad attityd...ha ha...
Ida Nilsson har för övrigt tiken LineUp go for runoff...ett namn som förpliktigar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback