11 mars - 08 Kurser & Träningar

Träningen är i full gång och har kanske, för många, varit igång under hela vintern. Jag slipper helst vintern över huvud taget...
Suget efter träningar och kurser är stort, inte minst i Stockholmstrakten har jag märkt. Ni har ju gått om duktiga instruktörer däruppe också men inte tillräckligt verkar det..ha ha..
Efter många förfrågningar kommer jag hålla lite träningar däruppe. Om ni är intresserade så ska ni i så fall kontakta Susanna Träskelin, kennel Designerline. Det är hon som arrangerar och håller i anmälningarna.
Ni kan nå Susanna på följande sätt : mail :
[email protected]   Hemsida : www.designerline.se  Mobil : 0733 - 302626.
Jag har dock så bra träningsmarker här hemma, precis utanför husknuten, så jag tycker det är synd att inte utnyttja det lite. Därför kommer jag även att ha lite träningar här i Tingsryd. Den första kommer att hållas 5 april ( lördag ) och man bör ha en hund som ligger på omkring ÖKL nivå eller över. Vi kommer då att träna mycket Walk up och vi kommer hela tiden att röra oss framåt på linje och genomföra olika övningar. Marken räcker gott och väl till kan jag lova. Vi bryter emellanåt för diskussioner och naturligtvis för lunch som jag för övrigt bjuder på.
Är ni intresserade av detta så skicka mig ett mail ( namn och telefonnummer ) på [email protected] eller ring mig på 0702 - 751293. Antalet deltagare är begränsat.

Kommentarer
Postat av: Jill

Jamen man måste ju välja sitt "offer" som instruktör *hehe*
Nämen, skämt å sido så är det alltid trevligt att träna med dig som instruktör så Peter och Cobber (som för övrigt Gry är moster till...men det visste du kanske redan.) har anmält sig både till Naddö och Susanna :o)
Vi ses!
Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback