29 januari-08

En ny motionscykel inköptes idag..en sån där modern med färddator ni vet...
Jag tänkte att man får väl gå ut lite löst med 15 minuters måttlig takt. Jag höll på att trilla av cykeln innan den 15 minuter långa pinan var slut ! Måste ha en infektion i kroppen eller nåt...
Vi fortsatte med markeringsträningen idag. Fördelen med att jobba 3-skift är att det finns alltid nån ljus timme över så här i lite mörkare tider..
Markeringar ja..min Gry är lite dålig på att markera, har alltid varit. Det beror nog på att den träningen har varit lite eftersatt men även på det faktum att hon ser väldigt dåligt på ena ögat. I praktiken är hon nästan blind. En fysisk skada hon ådrog sig strax innan hon fyllde ett år..lite tråkigt men bara att gilla läget. Hon har lärt sig att hyfsat kompensera sitt handikapp men det krävs att jag håller uppe hennes markeringsträning och jag har fuskat lite med det ett tag nu.
Jag ska gå in lite kort på hur jag tränar markeringar men det får bli en annan dag i veckan för det är snart dax att gå till jobbet...suck.. Salsadip just nu - tonvis med salsadip !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback