29 september Vänskap till salu...å god sås.

C.B....jag fattar inte hur man kan sälja en vänskap för 4500 kronor.
Jag ser fram emot den planerade träningshelgen i början på november. F..n vet om jag inte ska bjuda på halstrad makrill med roquefortsås..den var god så det ..............i munnen !
Inför helgträningen förra helgen så hade jag i huset 5 stycken tonåringar som LANade hela natten. Å då menar jag HELA natten...har ni varit med om det ?! Det innebar att jag inte heller sov.
Alltså ; det här med datorer och barn..är det verkligen sunt ? Jag tittade in hos dom med jämna mellanrum och dom är ju helt uppslukade i en helt annan värld som går ut på att ha ihjäl och jävlas med varandra !
Fjärmar man sig inte från verkligheten eller är det bara ett oskyldigt spel ?!
Vad har detta med hundträning att göra ? Inte ett dyft förmodligen förutom att jag den här helgen slipper LANande slynglar och följaktligen kan koncentrera mig ännu mer på hundträning.
Vem är det som fjärmar sig !?
C.B...pengar är inte allt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pengar och vänskap. Ja du, vem hjälpte dig med kullen du inte tog hand om? Och vad kostade det???
Fyyy...

2007-02-18 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback