Ville bara säga...

God Jul till er alla som faktiskt fortfarande tittar in här lite då och då...
Tackar även för gratulationerna.
Efter en tids timeout så har intresset tagit fart igen och jag har startat i kkl, blivit godkänd, samt startat två gånger i Ekl A prov med resultatet 2 X 1 a pris, ena gången med ck.
Bägge gångerna slagen av Anders Carlsson med Fetch...suck...men som jag sa till Anders...det är ok att bli slagen av dig för jag har sällan sett ett så effektivt och duktigt ekipage ! Stort grattis till Anders för A provschampionatet förresten.
Nästa säsong fortsätter satsningen !
Trevligt att notera att ni fortfarande vill ha mig som instruktör, det ger mig mycket att åka ut i landet och träffa trevliga människor och se duktiga hundar. Vi ses i vår och det finns fortfarande några lediga helger om ni behöver en duglig och engagerad instruktör..ha ha..
Ha nu en riktigt trevlig och avkopplande julhelg så ses och hörs vi !

Kommentarer
Postat av: Inga F

Önskar Dig en God Jul och Ett Gott Nytt År
Riktigt skoj att du är på "banan" igen.
Vi ses
Inga

2007-12-24 @ 22:07:05
Postat av: Carina Sjögren

Grattis till framgångarna under året !!
Vårat gäng är alltid intresserade av en "duglig och engagerad intruktör." Jag hör av mig.
GOTT NYTT ÅR !!
önskar Carina

2007-12-28 @ 18:08:27
Postat av: Andreas Josefsson

GRATTIS!! Jens till fina prestationer under året!!
Som sagt var vi är alltid sugna på att bli drillade av en duktig instruktör. Hoppas att det kan bli något tillfälle framöver.
God fortsättning och lycka till under 2008
Önskar Andreas & Fia

2008-01-01 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback