5 september Tack..å så en del förtydliganden !

Ville bara tacka för alla gratulationerna till förlovningen. Det värmer... En förlovning på en mysig restaurang med månens ljus glittrandes i Medelhavet...kan ju göra nästan vem som helst religiös !
Om den lyckliga är någon ni känner ? Nä, knappast. Såvida ni inte känner en vacker spanjorska som lystrar till namnet Imma och som INTE är speciellt intresserad av hundar.. ; ))
Jag var i östergötland hos min goda vän Bitte och fiskade kräftor för ett par dagar sedan. Tack för kräftorna förresten, Bitte. Å för det goda sällskapet !
Nåväl, där fick jag höra att Gry ( Searover Willing Gry ) var anmäld till Skedhultsprovet men aldrig kom till start. Det var den ena versionen..den andra versionen sade att Gry uppvisade ett flyktbeteende och därför inte kunde genomföra provet... Get a life !!
Jodå, vi startade. Tyvärr så totalmissade hon sina markeringar och kunde kanske varit mer skärpt på sin vattendirigering så resultatet blev en mager 3a. Ökl.
Gry är nästan blind på sitt ena öga pga en fysisk skada hon ådrog sig i 1-årsåldern. Det gör att hon i vissa lägen när hon inte ser riktigt ordentligt kan skygga vid plötsliga rörelser ovanför hennes huvud.
Hon har också ibland, i vissa lägen, svårt med avståndsbedömningen på markeringar. Jag tycker dock att hon har lärt sig att kompensera den här bristen på ett bra sätt men ibland så lyckas hon tyvärr inte.
Bara ett litet klargörande, som sagt..!
Återkommer snart. Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

??

2006-09-05 @ 22:29:05
Postat av: Jens Palmqvist

Fröken " Frågetecken " med samma ip-adress som innan...något du inte förstår ?

2006-09-08 @ 00:37:19
Postat av: Maire Pyrrö/Kennel Aim High

GRATTIS !!! till förlovningen. Visste inte att du vart i väg i spanien? Allt väl annars. Visste inte heller att du har blogg, jag har ju en länk till din hemsida, så jag får nog lägga till denna länk ochså.
Ha det gott.
Hälsningar från en trött sliten kvinna i sin bästa ålder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback