11 maj Valpar till salu

Som ni märker så har jag inte bloggat på ett tag nu. Annat har kommit emellan, jag ska skärpa mig.
Efter mycket övervägande så har jag kommit fram till att  - om jag hittar en bra köpare - sälja både Dog ( som hela tiden vart kvar, en underbar liten hane ) och min lilla ögonsten Tippen. Det är ändrade förhållande och tiden som helt enkelt inte räcker till. Inget lätt beslut men i alla fall...ibland får man inse sin egen begränsning ni vet..
Seriösa intressanter ombeds kontakta mig. Fullständiga adressuppgifter hittar ni på www.line-up.se
Valparna är födda 3 januari och oerhört följsamma och trevliga. Rumsrena och kommer på inkallning, såklart.  :))

Kommentarer
Postat av: Margareta och Gloria

Hej igen, Jens!
Lyckan kommer, lyckan går.
Ingenting är beständigt.
Med rätt attityd klarar man även detta.
Nu har jag läst allt, skrivit ett par kommentarer,
tackar och önskar lycka till.
Margareta

2006-05-11 @ 16:40:07
Postat av: Anonym

Bra beslut! Ta fler sådana!

2006-05-12 @ 11:14:24
Postat av: Anonym

här var det dött....

2006-06-09 @ 09:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback