Välkommen till LineUp´s blogg.

Här kommer det att skrivas om lite allt möjligt som hunder i hundvärlden. Mycket kommer naturligt att kretsa kring hundträning och framför allt om min nya stjärna LineUp go for perfection , Tippen.
Jag kommer även att försöka delge er lite av mina träningsmetoder och jag kommer att gå igenom mina " stolpar " som jag försöker bygga upp min hundträning på.
För en längre presentation av mig själv, Jens Palmqvist och mina hundar så gå gärna in på min hemsida
www.line-up.se.

Kommentarer
Postat av: Margareta Lindberg

Hej,Jens!

Har aldrig svarat på en blogg, men våga - vinn.
Mysig läsning. Kunde bara översiktsläsa, eftersom jag var så hungrig efter att ha varit i Kungälv med dotterns cairn, som sått på trimbordet 4½ timma.

Tack för en härlig helg!

Margareta måndag

2006-05-08 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback