forts. Ponnyjakt och födelsedag

Angående påskhelgen och dess hundar och förare...
Tack Annelie på kennel Flatterhaft för att du år efter år ger oss förtroendet att komma tillbaks. Tack för att du är en så god vän...
Hundarna och förarna ; vi såg hundar som var lugna och tysta och med en bra attityd till sitt arbete. Förarna behöver drillas mera men även dom har en ba inställning till jakten. Hoppas vi gav dom en bra början...
Tomas Söderström och ditt gäng på Claestorp ; tro mer på era hundar, var mer noga med detaljerna och låt inte era hundar knalla, Tomas... ; )) Kul att skjuta va ?! Tack för att jag fick komma.
Maria Sundberg på Stjärnhov och dina träningskompisar ; ge era hundar mer spelrum ( inte alla ), träna mer inkallning, även ni ska tro mer på era unga hundar mer och fundera på SÅÅÅ och JA. Annars måste jag säga att ni för era hundar på ett föredömligt sätt, ni känner dom väl och utnyttjar styrkan och tar hänsyn till svagheter på ett bra sätt. Med sådana träningsmarker förstår jag att ni får fram bra hundar. Var rädd om dem !
Åsa & Asta...tack för en omtumlande och intensiv upplevelse. Nästa gång hoppas jag på att kunna stanna lite längre. Och du Åsa, ett till räcker ! Nöj dig med det du...! ; ))

Kommentarer
Postat av: Anonym

n

2006-04-26 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback